Публічна Інформація

Структура та органи управління закладом дошкільної освіти

Система управління закладом дошкільної освіти  визначається Законом України «Про освіту» та установчими документами.

Управління закладом дошкільної освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами закладу, здійснюють:

Засновник – виконавчий комітет Полтавської міської ради здійснює управління через Департамент освіти  Полтавської міської ради затверджує установчі документи закладу освіти, їх нову редакцію та зміни до них;

укладає строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти, призначеним у порядку, встановленому законодавством та установчими документами закладу освіти;

розриває строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти з підстав та у порядку, визначених законодавством та установчими документами закладу освіти;

затверджує кошторис та приймає фінансовий звіт закладу освіти у випадках та порядку, визначених законодавством;

здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти;

здійснює контроль за дотриманням установчих документів закладу освіти;

забезпечує створення у закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування;

здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;

реалізує інші права, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти.

Керівник закладу освіти –директор в межах наданих йому повноважень:

організовує діяльність закладу освіти;

вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу освіти;

призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки;

забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;

забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;

забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу освіти;

сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу освіти;

сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти;

здійснює інші повноваження, передбачені законом та установчими документами закладу освіти.

Колегіальний орган управління закладу освіти

Основним колегіальним органом управління закладу освіти є педагогічна рада, яка створюється у порядку, передбаченому спеціальними законами.

До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти входять усі педагогічні працівники закладу, медичні працівники, інші спеціалісти. До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти можуть входити голови батьківських комітетів, фізичні особи, які провадять освітню діяльність у сфері дошкільної освіти.

На засідання педагогічної ради можуть бути запрошені представники громадських об’єднань, педагогічні працівники закладів середньої освіти, батьки або особи, які їх замінюють. Особи, запрошені на засідання педагогічної ради, мають право дорадчого голосу.

Головою педагогічної ради закладу дошкільної освіти є його директор

. Педагогічна рада обирає зі свого складу секретаря на навчальний рік.

Педагогічна рада закладу дошкільної освіти:

  • схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;
  • формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
  • розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу у закладі;
  • визначає план роботи закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;
  • затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
  • обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи;
  • затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
  • розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
  • визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім’єю;
  • ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
  • розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
  • має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу.

Рішення педагогічної ради закладу дошкільної освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.

Колегіальний орган громадського самоврядування

1. Органи батьківського самоврядування:  батьківські збори, батьківські комітети

2. Загальні збори  колективу закладу дошкільної освіти та батьків вихованців

Ліцензія на впровадження освітньої діяльності

Матеріально технічне забезпечення

 Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№37 «Білосніжка» Полтавської міської ради Полтавської області  має 13 груп, з них 3 групи з інклюзивним навчанням. Загальна кількість персоналу – 62 працівника, педагогічних 25 – осіб, технічних – 37 осіб.  Проєктна потужність безпосередньо  закладу дошкільної освіти  складає 222 дитини. На сьогодні у закладі навчається –259 вихованців. Приміщення заповнено на 100%. Середня  наповнюваність у групах  -20 дітей

Дошкільний заклад обладнаний    майданчиками для прогулянок та спортивним майданчиком. У закладі створене освітнє середовище – 13 групових приміщень та кімнат для відпочинку, спортивною та музичною залами, кабінетом психолога,  медичним кабінетом, ресурсною кімнатою, пральнею  та власним харчоблоком.

     Вимоги до облаштування харчоблоку закладу дошкільної освіти  визначені в державних будівельних нормах для закладу освіти а також у Санітарному регламенті. Тож з метою аналізу небезпек і проведення поетапного контролю за всіма етапами приготування страв і продуктів харчування, починаючи від прийому продуктів до комори і до моменту подачі готової страви у 2019 р. проведено капітальний ремонт  харчоблоку на суму  765,66206 тис. грн. Для  обладнання харчоблоку закуплено морозильна шафа, столи з нержавіючої сталі,   мийки з нержавіючої сталі,  плити електричні,  сковорода електрична,  електром’ясорубка промислова, тістоміс.

Сучасний заклад дошкільної освіти базується на демократичних цінностях та повазі до основних прав  людини і створює умови  для максимальної участі в освітньому  процесі усіх дітей, у тому числі і дітей з особливими освітніми потребами. З 2019 року в закладі працює 3 групи з інклюзивним навчанням. Для розвитку дітей та гармонізації її психоемоційного стану в закладі була створена ресурсна кімната. Вона виступає в якості простору, де діти можуть отримувати додаткову допомогу відповідно до своїх потреб. Для ресурсної кімнати, придбані  м’який  модуль конструктор, дитячий сухий басейн з кульками, сенсорна дошка для малювання.

З   2019 року садочок є учасником проекту «Сприяння освіті» в рамках підписаного Меморандуму  Міністерства освіти і науки України  та LEGO Foundation (Королівство Данія).  Участь у цьому проекті сприяє розвитку якості освіти через всебічний розвиток дитини, зокрема компетентностей,

результати моніторингу якості освіти

Зобовязання щодо Кадрового забезпечення

Методичні рекомендації щодо формування лійцензійної справи (в редакції Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 365)

Кошторис

Мова освітнього процесу

Ліцензований обсяг та загальна кількість осіб, які навчаються у закладі

В закладі дошкільної освіти  функціонує 13 вікових груп.

 Із них 4 ясельні, 3 молодші, 3 середні, 3 старші. Усі групові приміщення відповідають санітарно-гігієнічним вимогам, оснащені наочно-дидактичним матеріалом, необхідним для здійснення освітньо-виховного процесу.

Ліцензований обсяг – 222 дітей, фактично списковий склад 259 дітей.

Режим роботи груп 10,5 годин з 07.30 до 18.00, та чергова група 12 годин з 07.00 до 19.00

Програма виховання і навчання дітей від 2 до 7 років “Дитина”

Освітня програма «Дитина» побудована за лініями Базового компонента дошкільної освіти – Державного стандарту дошкільної освіти України. У Програмі зміст освітньої роботи з дітьми структурований за принципом інваріативності та варіативності.

 

В інваріативній частині представлено розділи:

 

1. Особистість дитини

 

2. Мовлення дитини

 

3. Дитина в соціумі

4. Гра дитини

 

5. Дитина в природному довкіллі

 

6. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

 

7. Дитина у світі культури

 

В розділі «Особистість дитини» вміщено відомості про вікові особливості психічного розвитку дітей дошкільного віку, а також про зміст роботи із збереження і зміцнення здоров’я та забезпечення повноцінного фізичного розвитку.

 

Змістова наповненість розділу «Мовлення дитини» побудовано з урахуванням особливостей природи мовленнєвої діяльності дітей, що обслуговує всі інші види дитячої діяльності та пов’язана із їхніми щоденними потребами у спілкуванні та взаємодії з оточуючими.

Для дітей раннього віку зміст зазначеного розділу подано за рубриками «Розвиток розуміння мовлення» та «Розвиток активного мовлення», що зумовлено особливостями мовленнєвого розвитку дітей третього року життя.

 

Розподіл освітніх завдань «Мовлення дитини» та рубрики «Навчаємося елементів грамоти» є умовним. Кожен педагог, плануючи роботу з дітьми, має спиратися не лише на вікові, але й на індивідуальні особливості вихованців, що проявляються в темпі засвоєння дітьми знань та оволодінні мовленнєвими вміннями.

 

Реалізація завдань мовленнєвого розвитку дітей здійснюється в процесі їх щоденного спілкування з вихователями, батьками та однолітками, інтегруючись у різні види діяльності.

 

Розділ «Дитина в соціумі» розкриває зміст роботи з ознайомлення дітей із суспільним довкіллям та трудового виховання.

 

Розділ структуровано за напрямами: «Предметний світ» та «Соціальний світ». Відповідно до принципу концентричності знання дітей від І молодшої до старшої групи поступово розширюються й ускладнюються.

 

У своєму пізнанні дитина рухається від розуміння назв та призначення оточуючих предметів та явищ до розуміння причинно-наслідкових зв’язків у природному та соціальному світі. Результатом взаємодії дитини з предметним та соціальним світом має стати набуття життєвого досвіду, сформоване відповідальне ставлення до життя, що є основою активної громадянської позиції.

 

У розділі «Гра дитини» подано освітні завдання, де автори стоять на позиції, що гра дитини має бути якомога більш вільною від регламентації з боку дорослих та слугувати засобом самовираження й розвитку дитини. В даному розділі представлено сучасну тематику всіх видів ігор, яка відображає набутті дітьми знання з розділів: «Дитина у природному довкіллі», «Дитина в соціумі», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини».

 

Таким чином реалізовано об’єднуючу місію гри, яка виступає центром інтеграції різних видів діяльності дитини.

 

У розділі «Дитина у природному довкіллі» висвітлено зміст роботи з формування у дітей знань про об’єкти та явища природи планети Земля, зв’язки і залежності між ними та роль праці у природі, а також наведено завдання про надання дітям початкових уявлень про Космос. У сукупності пропонована інформація має стати основою формування пізнавально-емоційного ставлення та екологічно-доцільної поведінки дітей в природі.

 

У розділі «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» відображено зміст роботи з дітьми раннього та дошкільного віку, що спрямована на збагачення їхнього досвіду різноманітними сенсорними враженнями, формування у дітей вмінь орієнтуватися у сенсорних еталонах, їх видах, ознаках, властивостях. Збагачення сенсорного досвіду є базою інтелектуального розвитку дитини, підґрунтям для формування логіко-математичних уявлень, розвитку конструктивних навичок, розширення уявлень про властивості та ознаки предметів.

 

У розділі «Дитина у світі культури» комплексно представлено зміст образотворчої, музичної, театралізованої та літературної діяльності дітей дошкільного віку. Такий підхід передбачає взаємопов’язаність тем.

 

Розділи «Сім’я і дитячий садок», «Місточок до школи» орієнтовані на запити сучасних батьків та покликані допомогти педагогічним працівникам в організації партнерської взаємодії з батьками та реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою.

 

У розділі «Діти з особливими освітніми потребами» вказано мету і завдання ДНЗ, принципи організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в групах з інклюзивною формою навчання, визначено етапи співпраці між вихователями ДНЗ і батьками.

 

Варіативна частина містить такі розділи: «Подорожуємо у світ англійської мови», «Комп’ютерна грамота», «Шахи» та «Хореографія».

 

Розділи Програми структуровано за віковим принципом:

 

І молодша група «Крихітки» (третій рік життя);

ІІ молодша група «Малята» (четвертий рік життя);

Середня група «Чомусики» (п’ятий рік життя);

Старша група «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя).

В Програмі для полегшення реалізації її змісту авторами здійснено посезонний розподіл програмового матеріалу окремих розділів.

 

Період дошкільного дитинства є надзвичайно важливим для розвитку особистості. Тож, керуючись цим твердженням та за допомогою Програми «Дитина», батьки і педагоги мають створити належні умови для зростання здорової, щасливої, самодостатньої, творчої особистості.

Територія обслуговування

Район прилеглий до закладу: мікрорайон САДИ -2

наявність вакантних посад

Станом на 01.01.2024 року вакантна посада –

Інструктор з фізичного виховання 1,0 ставки

Річний звіт про діяльність закладу освіти