Дружня родина це-

БІЛОСНІЖКА

Б -БЕЗПЕЧНО

І – ІНДИВІДУАЛЬНО

Л – ЛАСКАВО

О – ОСОБИСТІСНО

С –  СЕРДЕЧНО

Н – НЕПОВТОРНО

І –  ІГРИВО

Ж – ЖВАВО

К- КОМФОРТНО

А – АКТИВНО

Дбаємо про безпеку та комфорт дітей, їх емоційне благополуччя, працюємо над формуванням позитивного ставлення до навколишнього світу. З повагою до  інтересів  та бажань кожної дитини сприяємо розкриттю її талантів .

НАШ ПІДХІД

Ми, родина «Білосніжки»:  молоді, активні, сучасні та креативні із задоволенням  впроваджуємо нові форми роботи з дітьми.

Дбаємо про безпеку та комфорт дітей, відкриті до батьків. Власним прикладом ми вчимо наших малюків елементарним правилам і цінностям життя.

З повагою ставимося до кожної дитини та завжди знаходимо індивідуальний підхід.

РОЗВИТОК

Педагоги сприяють повноцінному й різнобічному розвитку дітей, виховують почуття, волю, інтелект, шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій та інтегрованих методів навчання, реалізовують індивідуальний підхід до кожної дитини на заняттях шляхом розподілу групи на підгрупи за рівнем розвитку дітей.

СПІВПРАЦЯ

Виховання дітей – це завжди співпраця батьків і навчального закладу.

Ми відкриті до батьків, дбаємо про їх спокій, надсилаємо фото-звіти з занять, меню та фото готових страв, а також фото яскравих і незабутніх  моментів повсякденної діяльності.

Батьки можуть розраховувати на зворотній зв’язок і підтримку наших педагогів.

                     Сіємо розумне, добре вічне в серця найменших.

Відлік життя людини починається з дня народження, а плин самостійного життя бере початок із тієї миті, коли безпорадного малюка тримають дбайливі виховательські руки, що з часом стають такими ж рідними, як і материнські. Дитячий садок – це пристань життєвої ріки, перші успіхи і перемоги, образи та прикрощі…

Полтавський дошкільний навчальний заклад(ясла-садок)№37 «Білосніжка» – це чарівна сім’я  дорослих і малят, яка є джерелом суспільних радощів та відкриттів. Майже тридцять років перед малюками відкриті двері в чудову країну казок, ігор та знань, де вони отримують такі потрібні їм вміння спілкуватися і любити, жити і перемагати, де про садок говорять, як про затишний і гостинний дім, де живе любов і доброта, де педагоги – мудрі та чуйні, аура світла і чиста.

З 1987 року садочок відчинив свої двері для дітей, під назвою «Білосніжка». У зв’язку з тим, що відбувалася розбудова населеного пункту Сади – 2, кількість дітей збільшилася,тому було прийняте рішення побудувати типове приміщення, де б функціонувало13 груп. В новобудову завезли нові меблі, іграшки, фізкультурно-спортивний інвентар – всього було вдосталь! Належним чином облаштовано та впорядковано і територію садочка, де розміщено дитячі ігрові майданчики для кожної вікової групи, великі стаціонарні тіньові навіси. Дитсадочок швидкими темпами розвивався, попит на його відвідування збільшувався, адже зростав і контингент самих дітей.

Сьогодні в садочку див та несподіванок  функціонує 13 груп:  4 ясельних,  3 молодших, 3 середніх, 3 старших та мешкає понад 460 маленьких дітлахів. Малюки почувають себе справжніми господарями цієї оселі. В групах є все, що цікавить малюка, збуджує його думку, фантазію, уяву, спонукає відкривати нове, експериментувати, творити.

 У дошкільному закладі працює неординарний, талановитий, сміливий, красивий, творчий колектив. Вихователі уважно слідкують та аналізують нові тенденції дошкільного виховання. Не відкидаючи цінних зернин педагогічної спадщини, колектив розуміє необхідність використання сучасних педагогічних технологій. Малят зустрічають професіонали – це 27 педагогів, більшість яких мають відповідну базову освіту та великий педагогічний досвід. Працює творча група у складі педагогів Левцун М.М., Хапікало С.Г., Загребельна Т.А., Домашина Н.В., Лашко Л.І, Міщенко О.В. У дошкільному закладі працює практичний психолог Киричок Н.С.

Становлення творчо-активної особистості – важливе завдання сьогодення. Вона повинна вносити прогресивні зміни до суспільного життя, вміти здійснювати вибір, визначати та вирішувати проблеми, бути винахідливою, мати творчу уяву.

Тому для вирішення цих завдань педагоги знайшли відповідь у створенні гуртків. Саме гурткова робота допомагає розвитку пізнавальних процесів, формування яких необхідне для успішного навчання в школі, сприяє розвитку мислення, пам`яті, уяви. Це допомагає дитині проявити свої творчі здібності, вірити в себе, свої сили, дитина стає впевненішою.

Визначаючи профіль гурткової роботи в ДНЗ, враховуються такі чинники:

– інтереси та хист самих вихованців, чиї вподобання вивчають батьки і педагоги під час щоденних спостережень за дітьми на заняттях, у самостійній діяльності, в іграх тощо;

– замовлення батьків, які виявляються завдяки анкетуванню, усному опитуванню, у бесідах;

– наявність матеріальних умов для організації результативної роботи (спеціальних приміщень, матеріалів, обладнання, інвентарю, технічних засобів навчання);

– кадрове забезпечення (керівником гуртка може бути спеціаліст певного фаху, якого запрошують для проведення гурткових занять: хореограф, викладач фізичної культури, праці, іноземної мови, музики і співів).

Профільне спрямування гуртків різне:

– логіко-математичний:

«Геометрія малятам», «Юний шахіст»;

-пізнавальний – «Комп’ютерна азбука»;

– мовленнєвий: «У світі казки»;  

-патріотичний –  «Журавлинка»;

-театральний : «Казка вчить, як на світі жить», «Маскарад»;

– фізичний – «Малята-здоров’ята»;

– образотворчий – «Талановиті пальчики», «Чудо – пензлик»,  «Мукосолька»;

–  природничий -«Маленькі дослідники»;

– музичний – «До-Мі-Солька»;

– хореографічний – «Веселий каблучок»;

В залежності від цього здійснюється комплектація груп за відповідними профільними напрямками, що дає можливість вирішувати проблему розвитку творчих здібностей дітей від 3-х до 7-ми років і стимулює колектив до пошуку форм і методів роботи з обдарованими дітьми. Кожен профіль має чітко виділені завдання.

«Геометрія малятам» – сприяє розвитку пізнавальних процесів, уміння спостерігати та порівнювати, виконанню таких мислительних операцій як аналіз, синтез, узагальнення, конкретизація. Ведуча роль відводиться розвитку логічного мислення, виховання навичок розумової праці.

«У світі казки» – передбачає глибокий розвиток зв’язного мовлення, шляхом збагачення активного словника, складання різних видів розповідей, розширення запасу синонімічних слів, багатозначних слів; навчання дітей культури мовлення; знайомлення дітей із різноманітними фольклорними жанрами, вести підготовчу роботу до складання віршів римування слів, виховання образного мислення.

«Маленькі дослідники» – формує у дітей широке уявлення про довкілля, його різноманітність, таємність і безмежність, художнє пізнання природи, спонукає до ведення пошуково–дослідницької діяльності.

«Театр Маскарад», «Казка вчить, як на світі жить» – знайомить дітей із різними видами мистецтва, вчить розуміти їх зміст. Навчає сприймати,  оцінювати і  користуватися засобами мовної виразності, для відображення характеру героя та його почуттів. Формує вміння створювати сценічний образ, використовуючи засоби сценічного руху – пантомімів, жестів , етюдів. Створює уявлення про театр, як вираження життєвих ситуацій в акторській грі.

«Чудо -пензлик» – вводить дітей в світ прекрасного, дозволяє дітям оволодіти мистецтвом малювання,  виявити обдарованих дітей та розвити у них здібності, знайомити із жанрами живопису , та їх авторами класиками, дає можливість використовувати оригінальну техніку малювання. 

«Малята здоров’ята» – передбачає виховання здоровими веселими та фізично розвинутими, а це потребує : формування правильної постави дітей, бажання дитини до рухливого режиму, розвиток м’язової сили, попередження плоскостопості, загартування дитини.

«Журавлинка»спрямований  на формування у вихованців почуття патріотизму, тобто доброго відношення до Батьківщини, дбайливого ставлення до рідної мови, культури, традицій; відповідальність за природу рідної країни; потребу зробити свій внесок у долю батьківщини; інтерес до міжнаціонального спілкування; прагнення праці на благо рідної країни, її народу.

«Комп’ютерна абетка» – дає можливість  використання комп’ютера в якості засобу діяльності так само вільно, як сучасна людина вільно володіє навичками письма та рахування. Одна з найважливіших цілей комп’ютерного гуртка – формування комп’ютерної грамотності підростаючого покоління, дати дітям максимальні уявлення про сучасні інформаційні системи,  розвивати творчі здібності, нестандартне мислення, естетичні смаки.

«Юний шахіст»-закладає основи гармонійного розвитку дітей і розширює  їх уявлення про навколишній світ,  прилучає дітей до загальнолюдських і культурних цінностей, мистецтву і спорту, використовуючи багаті ігрові ресурси шахів, стимулює соціально-особистісний розвиток дитини та її творчі здібності, розширює кругозір, вчить  думати, запам’ятовувати, порівнювати, узагальнювати, передбачати результати своєї діяльності,збагачує внутрішній світ, розвиває фантазію, вчить радіти своїм досягненням.

«Каблучок», «Грація» – навчає дітей вмінню емоційно відгукуватися на музику, розвитку сприймання музичних образів. Хореографія розвиває у дітей дошкільного віку вміння естетично ставитися до краси оточуючого світу, гармонії, творчості; допомагає формувати емоційно-ціннісне ставлення до навколишнього. Завдяки заняттям з хореографії, діти вчаться виразності, грації, вишуканості.

«До – Мі -Солька» – спрямовує роботу на розвиток у вихованців голосу, слуху, творчого мислення, артистизму; навчає виконувати вокальні музичні твори; поширює загальну музичну підготовкудошкільнят; збагачує враженнями і сприяє розвитку музичного смаку; нагромаджує пісенний “багаж” виконавців.

Доля кожного малюка залежить від того, хто його виховує, хто є першим наставником, педагогом. Тому наш коллектив розуміє, що кожна дитина як особистість потребує особливої уваги, теплоти, професійної турботи. Весело живуть малюки у нашому закладі. Щоранку їх зустрічають дбайливі педагоги, протягом дня дітлахи мають змогу не лише навчатися, а й розважатися, відпочивати. Багато цікавих свят, лялькових вистав готують вихователі разом зісвоїми вихованцями. Діти тут ліплять, малюють, виготовляють аплікації, орігамі, розгадують кросворди, головоломки, граються, фантазують, створюють власний світ.

Атмосфера дитячого закладу переповнена турботою дорослих про малечу, любов’ю та довірою. Тут бачать кожну дитину не як одну з багатьох таких самих, а як неповторну особистість. Педагогічний коллектив складають представники різних поколінь, поглядів, життєвих доль, та об’єднує усіх нас єдине – любов до дитини. Головне наше досягнення – дитячий сміх, що не змовкає протягом багатьох десятиліть! Ми змогли виховати у своїх стінах представників різних професій. Та пишаємось насправді не цим, а тим, що плекаємо просто хороших людей, здатних прийти на допомогу, які стали дбайливими батьками і справжніми громадянами.