Мова освітнього процесу
Згідно із ст.7 ЗУ “Про освіту” та ст. 21 ЗУ “Про забезпечення функціонування української мови як державної” мовою освітнього процесу є державна мова.
Всього у закладі функціонує 13 груп, освітня діяльність здійснюється державною мовою
Проблема та Завдання
ПРОБЛЕМА:
Вплив гри на формування особистості дитини, як засіб всебічного розвитку дошкільника
ЗАВДАННЯ:
- Оптимізувати роботу щодо формуванню соціально – емоційної сфери дошкільника через LEGO – технологію та налагодити соціальну – взаємодію одне з одним і дорослими.
- Формувати в дітей відчуття приналежності до своєї країни, шляхом формування культури українського мовлення засобами української народної казки та поетичних творів сучасних авторів.
- Продовжити поглиблену роботу з педагогами щодо оволодіння засобами новітніх комп`ютерних технологій, алгоритмом та інструментами їх використання в освітньому процесі ЗДО.
- Удосконалити роботу по створенню умов для виховання та розвитку дітей в умовах інклюзії, підвищувати кваліфікаційний рівень педагогів по наданню освітніх послуг дітям з ООП.
Освітня програма
- Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» (наук. кер. проекту – Огнев`юк В.О., авт. колектив – Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Вермугіна В.М. та ін.) – нова редакція 2020 року
У ЗДО № 37 апробовуються парціальні програми:
- «Казкова фізкультура», парціальна програм з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (Єфименко М.М.);
- «Україна – моя Батьківщина», парціальна програма з національно-патріотичного виховання для дітей дошкільного віку (заг. ред. Рейпольської О.Д.), Мандрівець;
- «Скарбниця моралі», парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку, (Лохвицька Л.В.), Мандрівець;
- «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт», альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку, (Крутій К.).
- «Вітаю, театре» – Парціальна програма для дітей старшого дошкільного віку (автор — Л. Макаренко)
АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІВ
Атестація педагогічних працівників – це стимул до вдосконалення власної педагогічної майстерності, творчого пошуку, ґрунтовний аналіз роботи, досягнень та інноваційності.
Вона покликана оцінити фахову компетентність кожного педагогічного працівника, відповідність займаній посаді, рівень кваліфікаційної категорії та ін.
Цьому заходу передувало вивчення досвіду роботи педагогів протягом п’яти років.
Ця подія є нескінченим процесом творчості педагогів. Тому хвилювалися вихователі, хвилювалися члени атестаційної комісії.
Усі причетні педагоги відповідально підійшли до фінальної частини.
За результатами атестації:
- Підтвердити раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – 3 педагоги;
- Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – 1 педагог
- Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» – 2 педагоги;
- Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» – 3 педагоги;
- Встановити 12 тарифний розряд – 1 педагог (асистент вихователя);
- Підтвердити раніше присвоєне педагогічне звання «вихователь-методист» – 1 педагог;
- Присвоїти педагогічне звання «вихователь-методист» – 1 педагог.
Вітаємо педагогічних працівників з успішним проходженням атестації 2024 року. Бажаємо успіхів і нових творчих злетів.