Згідно із ст.7 ЗУ “Про освіту” та ст. 21 ЗУ “Про забезпечення функціонування української мови як державної” мовою освітнього процесу є державна мова
Всього у закладі функціонує 13 груп, освітня діяльність здійснюється державною мовою
ПРОБЛЕМА:
Вплив гри на формування особистості дитини, як засіб всебічного розвитку дошкільника
ЗАВДАННЯ:
- Оптимізувати роботу щодо формуванню соціально – емоційної сфери дошкільника через LEGO – технологію та налагодити соціальну – взаємодію одне з одним і дорослими.
- Формувати в дітей відчуття приналежності до своєї країни, шляхом формування культури українського мовлення засобами української народної казки та поетичних творів сучасних авторів.
- Продовжити поглиблену роботу з педагогами щодо оволодіння засобами новітніх комп`ютерних технологій, алгоритмом та інструментами їх використання в освітньому процесі ЗДО.
- Удосконалити роботу по створенню умов для виховання та розвитку дітей в умовах інклюзії, підвищувати кваліфікаційний рівень педагогів по наданню освітніх послуг дітям з ООП.
Освітня програма
- Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» (наук. кер. проекту – Огнев`юк В.О., авт. колектив – Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Вермугіна В.М. та ін.) – нова редакція 2020 року
У ЗДО № 37 апробовуються парціальні програми:
- «Казкова фізкультура», парціальна програм з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (Єфименко М.М.);
- «Україна – моя Батьківщина», парціальна програма з національно-патріотичного виховання для дітей дошкільного віку (заг. ред. Рейпольської О.Д.), Мандрівець;
- «Скарбниця моралі», парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку, (Лохвицька Л.В.), Мандрівець;
- «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт», альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку, (Крутій К.).
- «Вітаю, театре» – Парціальна програма для дітей старшого дошкільного віку (автор — Л. Макаренко)
Маленькі пальчики працювали, патріотичні символи виготовляли
Добро і милосердя – це два крила на яких тримається людство. Більшість із нас розуміє, що на добрих вчинках тримається світ. Всі ми прагнемо ПЕРЕМОГИ і МИРУ. Тому намагаємося наблизити її добрими справами. Одна із таких справ, це Благодійний ярмарок, який є результатом плідної та творчої праці всіх працівників та батьків закладу дошкільної освіти №37 “БІЛОСНІЖКА”. Ярмарок був проведений в рамках проекту “Сприяння освіти” #Мріємо_та_діємо. Зібрані кошти будуть передані для підтримки ЗСУ.
Об’єднуймо зусилля заради Перемоги
Дякую всім хто долучився до цієї доброї справи
Нехай у ваших серцях не згасає вогонь небайдужості. Дякую за тепло ваших рук та безмежну самовіддачу
гра, як природний засіб всебічного розвитку та підтримки благополуччя дитини
(Тренінг для кураторів закладів дошкільної освіти)
«Гра – це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що засвічує вогник допитливості».
В. Сухомлинський
23 квітня у закладі дошкільної освіти №37 “Білосніжка” в рамках проекту «Сприяння освіті» успішно пройшов тренінг для кураторів закладів дошкільної освіти Полтавської області “Гра як природній спосіб всебічного розвитку та підтримки благополуччя дитини”.
У сучасному світі дитина оточена різноманітними іграми, іграшками, новітніми технологіями. Кожен педагог прагне в своїй роботі використовувати ті інструменти та технології, які будуть цікаві малюкам та сприятимуть всебічному розвитку дошкільників.
Працюючи у підгрупах, педагоги розглянули основні розділи парціальної програми “Творці майбутнього “, з’ясували питання щодо впливу гри на сфери розвитку дитини.
Навчання пройшло у теплій, дружній атмосфері. Педагоги генерували креативні ідеї, активно включалися у роботу під час проведення групових інтерактивних вправ, виявляли творчий підхід до виконання поставлених завдань, що сприяло глибокому засвоєнню знань та формуванню практичних умінь організації ігрової діяльності дошкільнят.
Завдяки участі в цьому проекті педагоги – дошкільники мають можливість обмінюватися знаннями, надихатися новим досвідом, захоплюватися новими ідеями.
Дякуємо тренерці проекту The LEGO Foundation Ольга Гончаренко за неймовірно цікавий та мега – крутий захід.
Дякую колегам БІЛОСНІЖКА-ЗДО#37 закладу за багаторічну роботу та готовність втілювати інновації.
Дякую Ірина Моргун методист з дошкільної освіти ПАНО, за ініціативу та організацію заходу.
– Дякую Збройним Силам України , за можливість працювати і виховувати майбутнє України.
АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІВ
Атестація педагогічних працівників – це стимул до вдосконалення власної педагогічної майстерності, творчого пошуку, ґрунтовний аналіз роботи, досягнень та інноваційності.
Вона покликана оцінити фахову компетентність кожного педагогічного працівника, відповідність займаній посаді, рівень кваліфікаційної категорії та ін.
Цьому заходу передувало вивчення досвіду роботи педагогів протягом п’яти років.
Ця подія є нескінченим процесом творчості педагогів. Тому хвилювалися вихователі, хвилювалися члени атестаційної комісії.
Усі причетні педагоги відповідально підійшли до фінальної частини.
За результатами атестації:
- Підтвердити раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – 3 педагоги;
- Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – 1 педагог
- Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» – 2 педагоги;
- Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» – 3 педагоги;
- Встановити 12 тарифний розряд – 1 педагог (асистент вихователя);
- Підтвердити раніше присвоєне педагогічне звання «вихователь-методист» – 1 педагог;
- Присвоїти педагогічне звання «вихователь-методист» – 1 педагог.
Вітаємо педагогічних працівників з успішним проходженням атестації 2024 року. Бажаємо успіхів і нових творчих злетів.